Reklamácie a záruka

Reklamácie pri dodaní tovaru

reklamacie-rataneaVzhľadom na charakter tovaru je možné, že pri manipulácií tovaru (u výrobcu, prepravcu) príde k miernemu poškodeniu krabice, prípadne nejakého dielu. Vtedy prosíme o zaslanie fotky poškodenia na mail a písmenové označenie dielu. Ak je poškodená krabica/obal zásielky, napíšte to do preberacieho protokolu kuriéra. Tieto reklamácie vybavujeme väčšinou do 2-3 dní od nahlásenia.



Reklamácie v záručnej dobe

Na všetok tovar je záruka 2 roky pre fyzické osoby. Pre právnické osoby je záruka 1 rok. Kontaktujte nás ohľadom postupu pri reklamácií, ktorá bola zapríčinená používaním. S touto formou reklamácie našťastie nemáme veľké skúsenosti :)

Pozrieť celý reklamačný poriadok

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie